Riguardu à to cumunicazione ottica, u cuntrollu di u putere hè un mecanismu vitale quandu si tratta di a stabilità è di a prufessione di i signali in u so duminiu destinatu. Cù l'aumentu di a dumanda di rapidità è capacità di e rete di cumunicazione, ci hè un veru bisognu di gestisce a forza di i segnali luminosi trasmessi da a fibra ottica in modu efficace. Questu hà purtatu à a creazione di attenuatori di fibra ottica cum'è una necessità per l'usu in i fibri. Hanu una applicazione critica per agisce cum'è attenuatori chì impediscenu cusì a forza di i segnali ottici per andà in alta causannu danni à l'equipaggiu di ricezione o ancu mudelli di signali torciati.
L'attenuazione di a fibra, chì hè un principiu di basa in u ligame di fibra ottica, pò esse definita cum'è a perdita chì hè incorsa nantu à a putenza di u signale chì hè in forma di luce mentre passa per u cable di fibra ottica. Questa attenuazione pò accade per diversi motivi chì includenu perdite di dispersione, assorbenza è curvatura. Ancu s'è l'attenuazione di u signale hè abbastanza normale, ùn deve micca ghjunghje à livelli estremi perchè dannu l'efficienza di i sistemi di cumunicazione otticu. Per risolve stu prublema, l'attenuatori sò usati in pratica per diminuisce l'intensità di u signale à u livellu di u so usu efficace è l'impattu minimu in a vita di a rete.
In un sistema di cumunicazione otticu, u signale deve esse di un certu livellu di putenza chì hè necessariu da u ricevitore per processà u signale. Se un signalu cuntene una putenza alta, allora sopracarga u ricevitore è à volte porta à l'errore, è se u signale porta una putenza bassa, u ricevitore pò esse micca capace di detectà u signale currettamente.Attenuatori di fibra otticaghjucà un rolu cintrali in priservà tali equilibriu soprattuttu quandu distanze sò brevi risultatu in livelli di putenza altu chì pò esse rumore nantu à a fine di riceve.
Ci sò dui classi di attenuators di fibra otticu, ognunu di li quali hè distintu da a so custruzzione è a so funzione: attenuators fissi è attenuators variàbbili. L'attenuatori di fibra ottica si trovanu in diversi disinni è tippi, è ognunu hè adattatu per un usu specificu o bisognu. L'attenuatori fissi sò attenuatori universali mentre l'attenuatori variabili sò attenuatori specifichi.
Attenuatori fissi: Questi sò attenuatori chì offrenu una quantità standard di attenuazione è sò cumunimenti usati in situazioni, induve un livellu consistente di attenuazione hè necessariu. L'attenuatori fissi sò cumunimenti fabbricati per livelli di attenuazione particulare, i diversi chì ponu varià da parechji dB à decine di dB. U vantaghju principali di sti tipi di fibre hè a so simplicità d'utilizazione è a stallazione in diversi sistemi di cumunicazione otticu standard.
Attenuatori Variabili: Per d 'altra banda, l'attenuatori variabili permettenu a libertà di varià a quantità di attenuazione in usu per via di a so natura variabile in u disignu di l'attenuatore. Questa regulabilità pò esse cumplettamente manuale o pò esse facilitata da l'usu di cuntrolli elettroni. L'attenuatori variabili ponu esse impiegati in paràmetri di forza di signale variabile induve i segnali ponu vene à diverse forze in tempi diversi è per quessa induve a so forza pò esse aghjustata da u tempu à u tempu. Puderanu esse truvati in a maiò parte di e teste è e misurazioni induve i signali sò diffirenti è varianu.
Attenuatore di fibra otticain questu cuntestu, però, significa un accessori chì hè statu cuncepitu cù u scopu ugualmente di attenuà a luce à una misura predeterminata. In altri palori, questu pò esse fattu per mezu di prucessi cum'è adsorption, diffraction è riflessione. Tutti i trè anu i so prufessi è sò scelti secondu a specificazione di l'applicazione implementata.
Attenuators Absorptive: Questi attenuators incorporanu elementi chì affundanu in modu efficace a parte di u signalu otticu è impediscenu di esse cusì forte. Una di e considerazioni principali di u disignu quandu si sviluppanu attenuatori basati nantu à u mecanismu di operazione assorbente hè a scelta di u materiale è di a struttura in modu chì questi offrenu una attenuazione apprussimatamente constante in un intervallu di lunghezza d'onda desiderata senza introduzione di perdite extra.
Scattering Attenuators: L'attenuatori basati in a scattering di luce travaglianu nantu à u principiu di induce deliberatamente pèrdite in forma di distorsioni spaziali in a fibra per chì una parte di a luce incidente colpisce u muru di u core è si sparghje fora di a fibra. In u risultatu, stu effettu di scattering porta à l'indebolimentu di u signale senza compromette a capacità nativa di a fibra. U disignu deve guarantisce a distribuzione è i mudelli PUF previsti in modu chì ghjunghjenu i livelli di attenuazione richiesti.
Attenuatori riflettenti: L'attenuatori riflettenti travaglianu nantu à u principiu di feedback, induve una proporzione di u segnu luminosu hè rimbursatu versu a fonte, diminuendu cusì a trasmittanza di u segnu in a direzzione avanti. Questi attenuatori ponu include cumpunenti riflettenti cum'è specchi in u percorsu otticu o piazzamentu di specchi longu u percorsu. U layout di u sistema deve esse fattu in modu chì i riflessioni interferiscenu cù u sistema in modu chì a qualità di u signale hè affettata.
Attenuatore di fibra otticas sò prudutti significativu di sistemi di cumunicazione otticu muderni, chì i diseggiani anu da selezziunà cun cura. Per mezu di a regulazione di i segnali di forza, questi gadgets guaranzianu u flussu di dati sicuru è efficiente in a reta. In a dispersione, l'attenuazione di a fibra hè l'indebilitamentu di u signale chì si trova nantu à una distanza data per u risultatu di a riflessione di u signale, l'interferenza è a dissipazione. Per affruntà stu prublema, ci sò sfarenti tippi di attenuatori chì l'ingegneri anu da sapè è aduprà. In l'avanzamentu di a tecnulugia di cumunicazione ottica, ùn si pò micca trascuratà l'efficacezza di l'attenuatori di fibra ottica, postu chì i dispositi per taglià è cuncepimentu restanu pertinenti in a rete di queste piattaforme sofisticate.